Call for application for double degree programs at Friedrich Schiller Universität –Jena Germany and Universität Hohenheim – Stuttgart Germany

The Department of Economics is launching a Call for application for DD programs. The Master Degree in Global Entrepreneurship Economics an Management (GEEM) offers its students the possibility to follow Double-Degree Master Programs entirely taught in English.

The students participating to a double-degree program spend their second year studying at the partner University and, once obtained the whole 120 credits due, they will achieve two master degree diplomas: the Italian diploma released by the University of Insubria and the diploma released by the partner University.

For Beneficiaries, destinations, selection criteria and form … click here.

uni_hohenheim uni_jena