Seminario 20 ottobre prof.ssa Germana Campari: How to be a leader and to guide a team!

Martedì 20 ottobre 2015 dalle ore 15.00 alle ore 17.00 in aula 1, la prof.ssa Germana Campari (Senior Fellow of the Oxford Leadership Academy – London): “How to be a leader and to guide a team!“

In a context of continuous innovation the enterprise are constantly in search of people able to demonstrate to be a leader and to guide team in collaborative work. In the seminar it will be explained the general characteristic of a good leader and suggested some actions to discover the personal inclination towards this role. The seminar is offered to the faculty of the department together to the students of the course “People & Technologies”