Seminar: prof. Pyka, “The Transformation towards a Knowledge-Based Bioeconomy”, 23 may

Lunedì 23 Maggio (11.00/13.00) tutti gli studenti del Corso di Laurea Triennale e dei Corsi di Laurea Magistrale, e in particolare gli studenti in Doppio Titolo sono invitati alla lezione tenuta dal Prof. Pyka Universität Hohenheim sul tema “The Transformation towards a Knowledge-Based Bioeconomy”

Monday, May 23rd 2016 (h. 11 – 13) all Bachelor and Master students, above all those who have been selected for DD program, are invited to the lecture of Professor Pyka Universität Hohenheim “The Transformation towards a Knowledge-Based Bioeconomy”.